Klantenservice

Service & Contact Het team van E-Wolk doet er alles aan om zoveel mogelijk aan informatie op de site te vermelden. Wij kunnen ons ook voorstellen dat dat niet altijd even goed gelukt is en dat er wat extra informatie nodig is. Hiervoor hebben wij onze afdeling Klantenservice om onze klanten de nodige informatie te verschaffen. Heb je een vraag over de status van je order? Over de beschikbaarheid van ons assortiment? Of wil je aanspraak maken op garantie van je aankoop? Om je de beste dienstverlening te bieden, heeft E-Wolk verschillende teams voor je klaar staan om je vragen te beantwoorden.

 

Orderstatus: Om de status van je order op te vragen, kun je onze order afdeling mailen op het volgende emailadres:

 

[email protected] 

085-0187564 (Op werkdagen bereikbaar van 08:30 tot en met 18:00)

 

Technische vragen: Voor technische vragen, garantie gevallen, reparaties, klachten/suggesties of andere vragen over onze webshop, mail onze service afdeling op:

 

[email protected]

 

Nemen we niet op of zijn we in gesprek? Spreek je naam en nummer in en wij bellen je zo spoedig mogelijk terug.

 

Retouradres: In het geval van garantie, vragen wij je, indien nodig, om jouw defecte aankoop aan ons te retourneren alvorens wij tot vervanging of vergoeding kunnen overgaan. In deze gevallen kun je jouw pakketje versturen naar:

 

E-Wolk Claims & Repair

Nijverheidsweg 27
3274KJ Heinenoord
Netherlands