Klantenservice

Service & Contact Het team van E-Wolk doet er alles aan om zoveel mogelijk aan informatie op de site te vermelden. Wij kunnen ons ook voorstellen dat dat niet altijd even goed gelukt is en dat er wat extra informatie nodig is. Hiervoor hebben wij onze afdeling Klantenservice om onze klanten de nodige informatie te verschaffen. Heb je een vraag over de status van je order? Over de beschikbaarheid van ons assortiment? Of wil je aanspraak maken op garantie van je aankoop? Om je de beste dienstverlening te bieden, heeft E-Wolk verschillende teams voor je klaar staan om je vragen te beantwoorden.

 

Orderstatus: Om de status van je order op te vragen, kun je onze order afdeling mailen op het volgende emailadres:

 

orders@e-wolk.nl (085-0187564)

 

Technische vragen: Voor technische vragen, garantie gevallen, reparaties, klachten/suggesties of andere vragen over onze webshop, mail onze service afdeling op:

 

service@e-wolk.nl

 

Telefoon: Uiteraard zijn wij ook telefonisch bereikbaar. Van 09:00u tot 12:00u doen wij graag ongestoord onze administratie. In dringende gevallen kun je altijd de voicemail inspreken of ons emailen op service@e-wolk.nl. Heb je toch liever iemand persoonlijk aan de lijn, dan staan wij je dagelijks na 12:00u graag te woord op:

 

06 - 185 86 613

 

Nemen we niet op of zijn we in gesprek? Spreek je naam en nummer in en wij bellen je zo spoedig mogelijk terug.

 

Retouradres: In het geval van garantie, vragen wij je, indien nodig, om jouw defecte aankoop aan ons te retourneren alvorens wij tot vervanging of vergoeding kunnen overgaan. In deze gevallen kun je jouw pakketje versturen naar:

 

E-Wolk Claims & Repair

Richtersweg 28

6865GG Doorwerth

Nederland

Neem contact op
* Verplichte velden